Efterlängtade smaker på tillfälligt besök

Till alla er som längtat och letat. Nu kommer SIA Glass med en favorit i repris, men också en efterlängtad trendig nyhet på tillfälligt besök i butiken. – Det är kul när glassälskare hör av sig och berättar om smaker de saknar. Därför är vi glada att kunna hälsa våren välkommen med Viol - en retrosmak som tittar fram i mars och försvinner igen i september, säger Stefan Carlsson som är marknadschef.

SIA Glass har hela 39 smaker i butikssortimentet, men vill kunna erbjuda ännu fler och dessutom låta gamla favoriter från förr komma tillbaka under en begränsad period. Vårens nyheter i 0,5-literssegmentet är därför på tillfälligt besök i butikerna. Passa på!

Comeback: Viol
”Jag har spenderat år, vilsen och förtvivlad, utan denna delikata dröm till glass. När kommer den tillbaka?” Ja, vi lyssnar på våra härliga kunder! Nu är våren här med den krämiga gräddglassen med violsmak och violrippel. På tillfälligt besök i butik till och med september!

Efterlängtad: KolaHavssalt
Smaken som gjort succé i glassbarerna utomlands gör nu entré i butikerna på hemmaplan. Äntligen! En krämig och slät gräddglass, där det söta och mjuka får perfekt balans och nerv från mörk kolasås och havssalt. På tillfälligt besök i butik till och med september!

170310 Efterlängtade smaker på tillfälligt besök.pdf